Thanks for visiting my blog.

Het zou leuk zijn wanneer je een berichtje achterlaat. :-)
I would appreciate a little message. :-)

Hierbij wil ik Petra bedanken want dankzij haar geweldige site,
www.poohbeers.eigenstart.nl, ben ik met de bouw van mijn poppenhuis begonnen.

Thanks to Petra. Without her nice site, www.poohbeers.eigenstart.nl, I would never been started with my doll house.

Ik probeer de dingen die ik maak zo goed mogelijk te omschrijven maar er kunnen soms typefoutjes in de tekst staan dus controleer van te voren even of het allemaal klopt.

The thing I create I put on my blog. Although I try to make no mistakes it's possible that something went wrong so please check before you make a copy.

zaterdag 18 februari 2017

The parquet is ready.




Next project will be the kitchen floor.

15 opmerkingen:

  1. Jemig, dát is mooi geworden, Dorien, gaan jullie het nog afwerken met lak/was?
    Fijn weekend. Groetjes, Ilona

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Ilona,
    Ja mijn man gaat die vloer nog politoeren. Dus geen lak/was. Politoeren laat het hout beter naar voren komen.
    Groetjes Dorien.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. All I can say is WOW!- What a GORGEOUS FLOOR!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zoooooo! Prachtig!! En zeker als het gepolitoerd is, dan zal het nog mooier zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zoooooo! Prachtig!! En zeker als het gepolitoerd is, dan zal het nog mooier zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Veronique,
      Welkom op mijn blog. Dankjewel voor je compliment. Ja na het politoeren komen de kleuren nog beter naar voren.
      Groetjes Dorien.

      Verwijderen
  6. Hello Dorien,
    It is magnificent. It will be perfect in this grand Victorian house.
    Big hug
    Giac

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dear Giac,
    Thank you for the compliment. Next project is the kitchen floor.
    Hugs Dorien

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dear Irene,
    Thank you. The credits are for my husband.
    Hugs Dorien

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel mooi Dorien! En met politoer zal het echt een plaatje zijn. En ik zie dat je nog zo'n handig hulpje gemaakt hebt, nu met de parketschaar. Slim!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Josje,
      Alle eer gaat naar mijn man. Ik ben niet zo wiskundig onderbouwd.Ik maak de boekjes en hoedendozen. :D
      Mijn man bouwt het poppenhuis.
      Wanneer ik dat moet doen wordt het schots en scheef.

      Verwijderen